Opći uvjeti

OPĆI UVJETI

Prilikom potvrde rezervacije putnik se obvezuje da je upoznat i suglasan sa pravilima te da ih u cijelosti prihvaća. U svrhu rezervacije određenog smještajnog kapaciteta, gost uplaćuje akontaciju u visini 30% , te razliku do pune cijene uplaćuje 7 dana prije dolaska (ukoliko nije drugačije dogovoreno). Ukoliko se agencija dogovori sa gostom da razliku do pune cijene plati po dolasku, plaćanje se vrši u poslovnici agencije, isključivo u gotovini i kunama. Ukoliko je rezervacija izvršena 7 dana prije dolaska, potrebno je uplatiti ukupan iznos. Ako se uplata ne izvrši u dogovoreno vrijeme, AGENCIJA će smatrati da je rezervacija stornirana te će biti slobodna ponuditi smještaj drugom gostu. Mogućnost plaćanja akontacije: bankovna doznaka, VISA, MASTERCARD Troškove slanja akontacije snosi gost.

CIJENA USLUGA:

Cijene za sve smještajne kapacitete navedene su na stranicama agencije www.cappelli-tourist.hr Sve vrste posebnih usluga koje su navedene da nisu uključene u cijenu, gost ih sam plaća, te je dužan naručiti ih prilikom prijave ili po dogovoru uplatu izvršiti na licu mjesta. Cijene su izražene u stranoj valuti na temelju odnosa vrijednosti strane valute i kune. Agencija zadržava pravo promjene cijene, koja može odstupati najviše 3% , ovisno o tečaju. Tada agencija više ne može garantirati ugovorenu cijenu prilikom plaćanja akontacije i potvrde rezervacije. U cijenu privatnog smještajnog kapaciteta uključeno je: troškovi vode, električne energije, plina i završno čišćenje. Završno čišćenje se plaća ekstra isključivo za odabrane apartman u iznosu 20 eur – 40 eur (ovisno o veličini apartmana).

OPISI I KATEGORIZACIJA OBJEKTA:

Ponuđeni smještajni kapaciteti opisani su prema službenoj kategorizaciji nadležne turističke organizacije. Apartmani se sastoje od spavaće sobe, kuhinje, kupaonice i terase ili balkona. Posteljina se mijenja svakih 7 dana, a ručnici svakih 3 dana te su uključeni u cijenu. Agencija Elli ne odgovara u slučaju netočnih podataka od strane poslovnih partnera (vlasnika smještajnih kapaciteta).

PARKING, KLIMA , KUĆNI LJUBIMCI:

Većina smještajnih objekata ima svoj vlastiti privatan parking. Ukoliko ga nema, gosti svoje vozilo mogu parkirati na javna parkirališta u blizini objekta uz nadoplatu. 

Korištenje klima uređaja uključeno je u cijenu, ukoliko drugačije nije navedeno na web stranici agencije. Ukoliko stanodavac primijeti da je klima uređaj uključen, a prozori otvoreni ili se gost ne nalazi u tom trenutku u apartmanu, stanodavac zadržava pravo naplate 3-5 eur za nemarno korištenje klima uređaja.

Boravak kućnih ljubimaca dozvoljen je samo uz prethodnu najavu i nadoplatu u određenih objektima. Ukoliko prilikom rezervacije gost nije naveo da ima kućnog ljubimca, agencija ima pravo otkazati smještaj gostu prilikom dolaska. Prilikom rezervacije potrebno je naglasiti o kojoj se pasmini i težini radi. Nije dozvoljeno ostavljati kućnog ljubimca samog u apartmanu .

SMJEŠTAJ U APARTMANE:

Po dolasku gost je dužan doći u agenciju (ili ići direktno kod stanodavca ako je tako dogovoreno). Ulazak u apartmane / sobe moguć je nakon 14 sati na dan dolaska, dok isti moraju napustiti na dan odlaska najkasnije do 10 sati. Dolazak iza 19.00 sati nužno je najaviti unaprijed. Prilikom dolaska gost je dužan agenciji ili stanodavcu predati dokumente svih korisnika smještaja radi prijave. Smještaj mogu koristiti samo gosti koji su se prijavili.

ODUSTAJANJE OD PUTOVANJA

U slučaju otkaza rezervacije od strane gosta, agencija Elli od ukupne cijene rezervacije zadržava:

- za otkaz do 30 dana prije početka korištenja usluge 10% od cijene smještaja

- za otkaz 30-15 dana prije dolaska – 30% od ukupne cijene rezervacije

- za otkaz od 14 – 0 dana prije dolaska - 100 % od ukupne cijene rezervacije

Ukoliko gost u rezerviranu smještajnu jedinicu ne dođe do 23 sata, a nije najavio kašnjenje, agencija Elli će smatrati rezervaciju otkazanom, te će se troškovi otkaza obračunavati prema gore iskazanom obračunu.

OTKAZ REZERVACIJE OD STRANE ELLI TOURIST AGENCY d.o.o

Ukoliko se dogodi da agencija Elli mora iz nepredviđenih ili izvanrednih okolnosti otkazati rezerviran smještaj, agencija je dužna ponuditi gostu zamjenski smještaj iste kvalitete ili izvršiti povrat uplaćenog iznosa. Ako je zamjenski smještaj moguć samo u objektu više kategorije i više cijene, u dogovoru sa gostom agencija zadržava pravo naplate razlike.

REKLAMACIJE:

Ukoliko gost po dolasku ne bude zadovoljan stanjem , dužan je odmah (u roku 24 sata) obavijestiti agenciju Elli. U interesu je gosta da se prigovor pokuša riješiti odmah na odredištu. Ako ni nakon prigovora ne bude poboljšanja, gost mora tražiti potvrdu u kojoj je navedeno da usluga nije pružena na dogovoreni način. Gost je dužan potvrdu priložiti pismenoj reklamaciji u roku od 8 dana nakon završetka putovanja. Ukoliko reklamacija bude uložena nakon tog roka, agencija Elli takvu reklamaciju nije dužna uzeti u obzir. Agencija Elli je dužna donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku 14 dana po primitku istog, a može odgoditi rok na dodatnih 14 dana zbog prikupljanja informacija. Agencija Elli će rješavati samo pritužbe koje se nisu mogle riješiti na licu mjesta. Dok postupak rješenja traje (14 ili 28 dana) nakon ulaganja prigovora, gost se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, institucije kao i davanja informacija za medije. Gost se također odriče prava na tužbu. Najviši iznos naknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog djela usluga, te ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupan iznos. Gost i agencija Elli će sporove nastojati riješiti sporazumno. Agencija Elli je dužna gostu pružiti sve ugovorene usluge te dati sve odgovore zbog eventualnog neizvršenja usluge. Ukoliko gost po dolasku ne bude zadovoljan stanjem, te napusti objekt i samoinicijativno pronađe drugi smještaj, bez da agenciji pruži mogućnost otklanjanja njegovog nezadovoljstva, gost ne može zahtijevati povrat novca te se odriče prava na tužbu.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA 

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA 

Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu, Narodne novine br. 130/17 ,25/19, 98/19, 70/21, 42/20, članak 6, stavak 3. Zakona o podnošenju prigovora, obavještavamo potrošača da pritužbe na kvalitetu usluge može dostaviti u pisanom obliku na adresu: Elli tourist agency , Priko 40, 51550 Mali Lošinj ili e mailom:   cappelli@cappelli-tourist.hr

Odgovor na Vaš prigivor dobiti ćete u pisanom obliku najkasnije 15 dana od primitka prigovora. 

Nadležno tijelo čijem službenom nadzoru podliježe djelatnost putničke  agencije: Ministarstvo turizma, Sektor turističke inspekcije  za Primorsko-goransku  i Ličko-senjsku  županiju: Osječka 50, 51000 Rijeka; tel. 051 444 750,  fax: 051 444 757

OBVEZE GOSTA:

Gost se obvezuje da će se pridržavati kućnog reda u apartmanima i hotelskom smještaju. Gost sam odgovara za počinjenu štetu u apartmanu / hotelu, te ju je dužan prijaviti i za istu snositi troškove na licu mjesta. Ukoliko drugačije nije dogovoreno, gost je dužan u agenciji podmiriti sve nepodmirene račune najkasnije jedan dan prije odlaska. Na dan odlaska gost je dužan dozvoliti iznajmljivaču pregled smještajnog kapaciteta , te ga predati u istom stanju u kakvom ga je zatekao. Gost je prilikom odlaska dužan oprati svo korišteno posuđe te iznijeti smeće.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA:

Putnik osobne podatke daje dobrovoljno, te će se koristiti za daljnju međusobnu komunikaciju. Osobni podaci gosta će se čuvati u bazi podataka, te se agencija obvezuje da ih neće dati trećoj osobi.