NOĆ MUZEJA

U Lošinjskom muzeju održat će se jedanaesta po redu Noć muzeja, posvećena muzejskoj praksi u budućnosti. Dok se u prošlosti pozornost prvenstveno pridavala istraživanju muzejske građe, danas je prioritet edukacija javnosti i jačanje društvene uloge muzeja. No, u vremenu posvemašnje bombardiranosti i (pre)opterećenosti informacijama, privlačenje publike nije nimalo lak zadatak pa se sve veća pozornost pridaje (atraktivnoj) prezentaciji baštine upotrebom digitalne tehnologije i različitih inovacija. Kvaliteta više nije dovoljna, proizvod je potrebno dobro „upakirati“ i izreklamirati.

Pakiranje, u doslovnom i prenesenom značenju, tema je ovogodišnje Noći muzeja. Od prvih posuda namijenjenih čuvanju i prenošenju poljoprivrednih dobara pa do USB-memorije za pohranu informacija, ambalaža je neizostavni dio svakodnevice. Osim praktične primjene, odnosno fizičke zaštite proizvoda, ambalaža danas ima i estetsko-psihološku funkciju: radije posežemo za vizualno privlačnim nego za skromno upakiranim proizvodom. Stoga se velika pažnja pridaje stvaranju prepoznatljivog vizualnog identiteta, pri čemu je logotip njegova najprepoznatljivija sastavnica. Coca-cola, Nike, Apple, Mercedes i Milka samo su neki od svjetskih brendova koje prepoznajemo „iz aviona“, ali i Hrvatska konja za trku ima, poput Kraša ili Leda. Volite li Franckovu „ciglicu“ ili se radije prisjećate Franckove limene kutije? Mislite da su zelene pivske boce bolje od smeđih, ili Vam je svejedno jer kupujete limenke? Živcira li vas vrećica u vrećici u kutiji čaja ili volite da je svega (pre)više, pa tako i pakiranja?

Čuvate li sjećanja u foto-albumima ili na kompjutorima? Jesu li dragi vam predmeti izloženi svima naočigled ili su pomno zapakirani i spremljeni u prostoriju s adekvatnim mikroklimatskim uvjetima? A možda je vašem srcu ipak najmilija dobro pohranjena (i pripremljena) zimnica? Ili samo volite lijepo zapakirane predmete pa imate „brdo“ ukrasnog papira, trakica, mašnica i poklon-vrećica? Bez obzira pohranjujete li zimnicu, umjetnine ili dokumente, kod kuće zasigurno imate poveću (često i nepotrebnu) količinu kartonske, najlonske, papirne, staklene i druge ambalaže. Stoga ispraznite svoje domove i donesite u Lošinjski muzej! Mi znamo kako se čuvaju dragocjenosti!

Vidimo se u Lošinjskom muzeju!


Za dodatne informacije kontaktirajte na broj telefona +385 51 233 614, email: marijana.dlacic@muzej.losinj.hr ili osobno radnim danom: 9 - 14 h.

MUZEJ APOKSIOMENA

Petak 25. siječnja 2019.Vrijeme: 18:00 – 01:00h

Dođite provjeriti u Muzeju Apoksiomena!

Za dodatne informacije kontaktirajte na broj telefona +385 51 734 260, E: info@muzejapoksiomena.hr ili osobno od utorka do nedjelje: 9:00- 17:00h.
Datum:1.2.2019. - 1.3.2019.

Ulaz slobodan!

Izvor: https://www.visitlosinj.hr/hr/...